Narzędzie do budowy sieci sprzedaży pośrednej Twoich usług

Sprzedaż usług tylko pozornie jest zadaniem prostym, a jako usługodawcy często nie zadajemy sobie trudu, by szukać, innych niż bezpośrednie, sposobów na dotarcie do klientów końcowych.

Czy rozważałeś sprzedaż pośrednią?

Przy odrobinie zaangażowania znajdziesz wiele firm, których klienci będą zainteresowani Twoją usługą. Kluczem do wytypowania właściwych firm pośredniczących jest szukanie takich, których towary lub usługi naturalnie generują potrzebę korzystania z Twojej oferty.

Przykład I

Dla potrzeb pierwszego przykładu udajmy na chwilę, że prowadzisz salon fryzjerski. Dobrym pośrednikiem fryzjera są okoliczne gabinety kosmetyczne, świadczące np. usługi manicure. Klientka regularnie przychodząca na manicure zapewne równie gorliwie dba o swoją fryzurę. Jeżeli więc w swojej ofercie salon kosmetyczny nie posiada usług fryzjerskich, może polecać usługi Twojego salonu fryzjerskiego i odwrotnie.

Przykład II

Tym razem udajmy, że prowadzisz warsztat mechaniki samochodowej. Dobrym przykładem do sprzedaży pośredniej będzie ustalenie jasnego systemu poleceń klientów z pobliski zakładami blacharskimi oraz elektrykami samochodowymi. Elektrycy niechętnie wykonują prace mechaniczne, wymagane przed dokonaniem napraw elektrycznych, dlatego warto zadbać, by to właśnie do Twojego warsztatu mechanicznego odesłali swojego klienta, na wykonanie niezbędnych przygotowań mechanicznych.

Jak łatwo budować sieć sprzedaży pośredniej Twoich usług?

Najważniejsze jest, by rozpocząć rozmowę, przekazać kilka podstawowych korzyści i dać osobie decydującej czas do namysłu. Zazwyczaj wystarczy jeden telefon, by zachęcić sąsiadującą firmę do współpracy. Jednak szansa, że znajdziesz czas, aby wykonać kilka telefonów w tygodniu, a jednocześnie trafisz w odpowiedni moment, w którym osoba, do której dzwonisz, będzie miała czas, by o tym pomyśleć i zgodzić się na poznanie szczegółów w praktyce jest znikoma. Możesz również wysyłać maile, monitorować, czy ktoś odpowie, przypomnieć się po kilku dniach i znów po kilkunastu… ale kto ma na to czas?

Potrzebujesz narzędzia, które wykona lwią część tej pracy za Ciebie. Narzędzia, które po dodaniu adresu mailowego firmy samo wyśle wiadomość z propozycją współpracy, przypomni się adresatowi po kilku dniach i przekaże istotne informacje. W ten sposób Twoja praca ograniczy się do wyszukania na Google Maps okolicznych firm i skopiowania ich adresów mailowych.

Właśnie tak działa nasz automatyczny system budowy sieci sprzedaży!

KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!